tooodaay!

 heeiijj.

idag har det varit torsdag, sista skoldagen för denna vecka då jag och laget sticker till övik imorgon för att äga loss. :) yay!



men idag har jag varit i skolan, en kortis och sedan bar det av till täby centrum med elin, jocke, robert, martin, marie och terra. :) vi käkade lite, shoppade lite och ja jag fixade lite saker inför resan imorgon. sedan var det hem, ta ut hunden. packa ihop saker för att lämna upp dem till den stora bilen som ska ta alla trunkar å grejer. :) jag tog mig upp.. MEN! i denna stora uppståndelse hade jag tappat mina bilnycklar, helvete. vad skulle jag göra nu ? tänka sig, kunde de ligga längst in längst ner i lilla lastbilen ? det kunde inte vara sant, jo det kunde det. fast de låg inte där vilket vi upptäckte efter vi rivit ut allt ur den. hahaha. ganska roligt faktiskt. de låg inne hos vaktmästarn. ganska kul också. det var ju inte förvånande att jag lyckats göra något sånt, och jag som inte ens haft körkort i en vecka. :D jaja, det gick bra och jag och bebbe tog en sväng förbi lidl också, sedan fixade jag luft i däcken. yeye. nu är jag hemma, trött. borde sova snart. majsan kommer förbi och hämtar upp mig 7.45 imorgon innan det bär av mot sveriges norra del.




pöööss!



nu ska jag ladda videokameran, fyfan va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0