Allmänt

Nu har tre träningar genomlidits. En på is, en fys med inrikning bål och axlar, en fys med backträning. Sista försöker jag glömma, men det är svårt då halva fysen sitter kvar i benen fortfarande... Men det känns bra att jag körde hela vägen igenom, jag är otroligt stolt över mig själv! :)



Igår vann HV igen, det var skönt då de förlorade i onsdags. Det hade ju inte sett bra ut att ligga under med 3-2 i matcher när man åker till Stockholm igen.

Idag ska vi ha Nationella provet i Svenska B. Det får vi se hur det går också. Suck...
Wish me luck. Byeeee.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till älskling! Du kommer fixa provet bra. Kramar från mamma

2010-04-23 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0