NA-Provet i Svenska B

Idag var Nationella proven i svenska färdigskrivet. Patrik och jag upptäckte nyss ett eventuellt fel, men det gör ingenting. För just nu är jag bara glad för att det är över. Så otroligt skönt. Och idag har inge snö förekommit, däremot var det halt och frost imorse, i slutet av april, inte okej! Valborg nästa fredag liksom..

Skönt med fredag också förresten, sitter hos min älskling och gör just nu ingenting. Ikväll far vi nog vidare till en av hans vänner. :)

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: tove

vilken av uppgifterna skrev du empa?

2010-04-23 @ 23:33:13
Postat av: Emelie

I nöd och lust.. Tror det var den första?!

2010-04-24 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0