Våååår! =)

Hej och hallå.
Nu har jag inte skrivit sedan mitten av påsklovet vilket var typ 2 veckor sedan.

Jag har inte skrivit för att jag inte gjort något, för jag har gjort maaassor. Tänkte rada upp lite bara. =)
- Jag har bytt däck, helt själv (på polon) och bytt däck på mammas bil........ tillsammans med pappa dock.
- Jag har varit och träffat patriks pappa hemma hos honom i lidköping, det var under lovet så det var ett tag sedan.
- Jag har sett HV71 spela på hemmaplan i Jönköping. :D (synd bara att det blev torsk)

Det bästa av allt med hela den här tiden är att snön har försvunnit, det har blivit mycket varmare och solen tittar fram oftare! :D Wooohoooo!

En vårbild på det.


Tussilago, ett riktigt vårtecken! :) Jag plockade förresten några idag när jag och farfar var ute på en långpromenad. =) Jättehärligt! Fast det blev en bukett till farmor. :D

Puss och Hej alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0