Day twentyone - Fikabesok

Hej och Halla! :)

Imorse blev det sovmorgon, gud sa skont! Anda till klockan 10... Haha!

Sedan slappade vi lite och efter ett tag akte jag mormor och sofia for att hitta lite saker vi inte hunnit kopa en, det borjar ju dra ihop sig for hemresa nu. :) Vi akte pa en lyckad tripp, jag hittade det jag skulle ha och sofia hittade ett par nya shorts fast hon hittade inte sin klocka som hon ABSOLUT ska ha. :/ Men sa kan det ga nar tunnelseendeogonen ar fastklistrade..

Denna ring fick jag av mormor, fin va? :)


Sedan sa kopte jag en liten present till min "svarmor", haha!


Hoppas hon tycker om den, annars far val jag ta den till mig sjalv. :D Hihihi.

På eftermiddagen kom en vän till mormor och morfar över, det var en gammal dam med humor. :) Hon började med att presentera sig. "Hej,det är jag som är Ulla. Uulalaa." Haha. Det var ganska kul! :) men det låter nog inte så just nu.. Haha.
På kvällen fick vi oxfilé till middag!!!! Weeeii. Med beasås!! Sedan blev det lite slappis i soffan och sen sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0