En vecka och lite till...

... Har gått sedan jag landade på svensk mark. Jag är otroligt glad över att få vara hemma igen, men man måste erkänna att det var skönt utan jobb och denna fruktansvärda träningsvärk jag nu samlat på mig.


Detta har varit min första jobbvecka, jag förstår mammas sug efter vin varje fredag. Ooja! :/ Jag skulle vilja festa natten lång bara för att fira in helgen, men jag orkar inte. Så istället var jag och älskling på bio och såg Bröderna Karlsson. Ännu en tragisk komedi, den var rolig. Men mycket tragedi som skulle vara det roliga om ni förstår. :) Kanske en film man lika gärna kunde sett hemma, men så säger jag varje gång jag sett en film på bio typ. Men det var inge fel på en kväll i biosalongen med mitt hjärta. <3

Har hunnit med att träffa doktor denna vecka. Inte det bästa som hänt mig, men det har iaf hänt. Och tränat har jag också gjort. Så nu kan jag inte ens komma ner och upp från toalettstolen, det är ganska illa med tanke på omständigheterna... Haha!

Äsch, nu ska jag joina Syster och Patrik i tv soffan med lite Super Mario Galaxy som han köpt idag bara för att jag råkade nämna att jag ville ha det. :D

Kommentarer
Postat av: Tove

Men trodde inte att du jobbade efter 19? :O var ju inte där förns 19.45

2010-08-14 @ 01:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0