Tisdag

Hatar tisdagar, ska bara säga det. Hatar att vakna upp, man är trött för man har jobbat dagen innan. Man inser att... HELVETE det är ju 80% kvar av jobbveckan och det är sjuhelvetes lång tid. Nej fy säger jag bara. Men nu har iaf tisdagen gått och imorgon när jag går hem har jag bara 2/5 kvar. vilket betyder att då är det bara hälften kvar av vad det var imorse. Det låter tragiskt långt det med dock.. Jaja. Bit ihop Karlsson, vad mer kan man göra ?

Imorgon slutar jag tre i alla fall, det ska bli underbart! Ska hem, ta ut hunden sen dö. Eller fika med en vän?! Fårse... :) Kvällen kanske bjuder på en riksseriematch.
Just nu sitter jag bara här, myser i min nya halsduk yepzeyoys. :) Köpte den i söndags i väsby centrum när jag var där och gled runt lite för mig själv. Då inhandlade jag förövrigt årets första julklapp, den äran fick min lillasyster. Mihhihihihi..


Idag blev det årets andra julklapp och den gick till min älskling. Mest en utfyllnadsgrej, måste komma på något större och bättre sen. :)

Tjaaaaaaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0