Trevlig lördag

Ännu en lördag, underbart med lördagar!

Dagen började med hockeyskolan, det var bara två starka brudar där idag. Haha, jag som hade köpt massa fika till barnen. Jaja, så kan det gå. Haha!

Sen var det dags för att fixa lite fler julklappar, blev ingen. Bara till mig själv, eller okej. En till min lilla älskling men den får han nog i förskott. Orkar inte vänta. Sedan när jag kom hem fixade jag en till, mohaha. Den hoppas jag han blir glad för!! Det ska han bli. *fniss* Jag köpte några nödvändiga saker och sedan en finare klänning till mig, som dessutom var på rea. YES, jag älskar sådant!
Det var jag och syster som var på julklappsjakt. Vi började med en fika/sen lunch och jag åt en jäätte god västerbottenpaj, mums. Jag tror jag måste göra det själv någon dag. Typ imorgon ? HAHA!
Efter vi hade varit och handlat åkte vi till ritorp för att titta på Pappa och hans lag som mötte något ryskt lag, de vann på straffar även om pappas lag var bättre i de två första perioderna.

Sedan var det hem till tv-soffan och såg slutet på så mycket bättre. Nu sitter jag här och ska snart ta mig hem till min pojkvän som har varit och bowlat med sina arbetskamrater. :P

Hejsvej, tack för mig. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi Emmie,

WE wish you good luck with your new job.

Hope you are going to like it. Your friends will miss you at Taby C. I am surprised they let you "off the hook" so fast from the cafe'.

Aren't you spoiling your boyfriend with too many Christmas gifts this year?

I have sent some gifts to you that I hope you will like.



Stay Warm,

grannies

2010-12-12 @ 02:55:54
Postat av: Pappa

Hmmmm när man läser ditt inlägg så kan man faktiskt tro att det var Ryssen som vann - Så var det ju faktiskt inte, eller hur! Hur är det med svenskan "fröken Emelie"

2010-12-13 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0