lite gott och blandat

Idag ringde klockan tidigt här hemma, 06.20. Då var det dags för min del att köra Patrik till jobbet, körde honom dit och sedan gick jag in och la mig igen. Såå skönt så ni anar inte, sängen var fortfarande lite varm. Mums!
Sedan vid 12.40 slutade Patrik och då tog vi oss till Ikea barkarby, det behövde inhandlas lite matchande sängkläder och en tvättkorg. :) Det gick snabbt och smidigt, sedan blev det lunch och sedan inhandling av middagen som vi åt för bara någon timme sedan (som förövrigt hjärtat mitt hade gjort medans jag var å träna, det ni!). Mums. Hade självklart träning idag, en mysig fredagskväll i ishallen. Trevligt va? Nja, en kväll i soffan hade suttit bättre kanske. Men det är bara å ställa upp.

Vi bjuder på en bild. :) <3 Han är bäst, sådeså!


Juste... Vi måste ju visa vår början på vår samling av kinderäggsgubbar/leksaker. :D




Tillbaka till soffan och den sena fredagskvällen med älskling, tidig träning imorgon också så sängen lockar snart. :)
Godnatt och kramisar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0