Ojojoj!

Nu var det verkligen ett tag sedan jag bloggade, det är ju kris och katastrof. Men så är det när man är så himlans upptagen. :) Jag har umgåtts med Patrik, såklart. Sedan har det varit en jävlans massa hockey vilket också är en självklarhet.. Just nu är vi inne i en benperiod igen så det är mycket skridskor och mååånga grodhopp. Igår var det 500 grodhopp upp för läktaren och i måndags tror jag så var det 12 idioten. Skönt va ?! Men man får väl hoppas att det ska ge något, just nu är det bara knäont.
Skolan flyter på.. Öh, ja det gör den.

Farfar fyllde 80, Syster och johanna fyllde 16, Maria fyllde 18, Tove fyllde 20. Så det har varit en himlans massa spännande födelsedagar. :)

Ikväll är det bio, Snabba Cash som är så omtalad. Jag har inte läst boken eller så men den kan nog bli bra. Se en liten vuxen film för en gångs skull och inte bara de här kärleksfilmerna som jag brukar fastna för. Hihi! :D

Nej, nu är det lunch. Tjingeling!
Förresten ska jag hälsa att Maria i min klass är bäst! ;D Haha, tjarå.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, alltså jag känner fortfarande läktarn i benen.

Ska också se snabba cash ikväll! =)

2010-01-22 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0