Day eight - Disneyland

En dag som denna blev det dags for Disneyland Los Angeles. Det var extremt mycket manniskor och min mage spokade sa det var helt arligt lite jobbigt att ga runt dar. Men man far inte klaga nar man faktiskt ar pa Disneyland.
Manga sager att Disneyland ar storre an Euro Disney men jag kan nog inte halla med. Det kandes i alla fall inte storre, inte pa nagot satt. Bara som att det var mer folk. Det blev nagra akturer och pa en blev man helt dyngsur pa sa dar gick jag resten av kvallen helt dyngsur och lite lack for att fatt sitta langst fram i stocken. Men det var nog basta platsen i alla fall nar jag tanker efter. :)



Vi kom inte till disneyland forren fem sa det var lite sent allting dar. Vi borjade dagen vid poolen och bara slappade, det var skont. Men inte sa mycket sol tyvarr!

Vi kom hem supersent, sa det var bara att ga hem och lagga sig igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0