Day five - Bite of Seattle

Idag blev det en visit nere vid staden. Det var ett event dar som kallas Bite of Seattle. Det ar ungefar som Restaurangernas dag i Stockholm, har dock aldrig varit dar men jag har hort att det ar ungefar samma. Dar at vi lite mat och en valdigt sockrig efterratt. Typical American, i guess.

Har ar ett exempel pa hur det sag ut idag



Tyvarr var det alldeles for kallt och vadret gav inte med sig forran vi kom hem igen. Nu ar det sol ute, och jag sitter har for att prata med min alskling. Det ar vart det till 200000 %. Solen har man sett forr och kan jag se imorgon om jag vill och om den vill dvs. Haha!

Ikvall efter maten blir det promenad ner till Discovery Park dar Pow-Wow haller hus, det ar ett indian upptradande eller typ indantraff. :) Vi har sett det forr men kan se det igen. Det ar ganska haftigt att det fortfarande finns "native americans". Sen ar det kul att se de sma barnen dansa tillsammans med de aldre. Man kanske skulle ta sitt pick och pack (och patrik saklart) och bli indian?  Nja, det livet kanske inte passar mig i alla fall.. Jag tror de ater mycket fisk och det skulle absolut inte ga.

Kanske bloggar lite efter om hur det var. :) Sedan tankte jag forsoka lagga in lite bilder pa de klader som jag inhandlade igar pa forever 21. Samt skorna fran papaya. :)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0