Day one - Shopping

Hejsan.


Nu har dagen rullat pa en stund med tanke pa att klockan ar snart halv fyra har. Frukosten bestod av blabars beagels eller hur det stavas och flingor och mjolk med massa farska blabar i det. Senare stack jag och mamma ut i parken pa en powerwalk, det var skont men i slutet fick jag ont i fotterna och skavsar borjade arta sig. Vi, enbart familjen, akte ned till Big 5 vilket ar en sportbutik med lite lagre priser. Hittade en keps jag faktiskt trivdes i, men kopte den inte. En vanlig LA baseball keps typ.
Vi fortsatte vidare till Fred Meyers vilket ar som en coop extra butik typ. De har allt - klader, mat elektronikprylar m.m. Dar kopte jag ett par orhangen eftersom jag glomde ta med nagra... :) Efter den lilla shoppingturen blev det dags for lunch, for min del blev det aggmacka och en lask pa Starbucks coffee. Mums!



Nu ar vi hemma igen, ar helt slut. Men det ar forstaeligt da klockan ar typ mitt i natten hemma i Sverige.
Pust...

Snart ska vi vidare till Costco, ocksa for lite shopping. Here we go. :)

Kram och Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0