Saker jag fatt och kopt hittills i USA


Lite smaplock, en seattle marineers keps, en penna med blingbling, en nyckelring fran universal och en fin "klistergrej" som man kan ha pa ipoden.

Kameravaska till min nya kamera! :)

Adidas shorts till mig

O'neill shorts till min alskling!

Troja fran Universal Studios, svart att gissa va?

Troja med solbrillor som blinkar

Troja fran Universal Studios till alskling

Klanning fran forever 21

Blus fran forever 21

Blus fran forever 21



Skooor!! De svarta conversen ar till tove, de andra till mig. De svarta av mina skor ar tankta jobbskor, skitskona!!


kopte den har mystrojan pa PowWowen.


Sporttopar, en morkgra och en rosa. :)


Och dagens Outfit ar endast saker jag kopt har:
Tva linnen fran forever 21 och ett par "cykelbyxor".


Kommentarer
Postat av: Laura

kom igen emelie!!:D mer shopping vet jag att du klara av!!:D

2010-07-28 @ 20:20:40
Postat av: toveee

eller hur, massa shopping! (söta blusar! och tröjan så faktiskt jättemysig ut.) :D

2010-07-28 @ 20:51:45
Postat av: Anonym

Jadå, vi ska till en outlet på fredag, jag fick ett presentkort på forever 21 i födelsedagspresent också. :) Resväskan är redan full...

2010-07-29 @ 08:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0