Usa

Hej alla!

Är skitdålig på att blogga, men det gör ingenting.
Tänkte iaf försöka hålla uppdateringen igång när jag är här hos mormor och morfar, i Seattle. Berätta lite vad vi gör och sådant.

Just nu är klockan typ halv 9 här på morgonen, jag och pappa kom ner igår så att man är fortfarande lite "jetlaggad". Snart blir det till att äta frukost, hungern börjar smyga sig på. :p Och det är ju middag snart hemma också.
Vädret här är sådär, lite dimmigt och det har regnat under natten. Så vi får se vad som händer senare idag, när alla vaknat till liv. :)

Tänkte jag bjuder på en bild på staden, vi bor en bit utanför.


Jag saknar min hjärta, det kommer bli en jobbig tid utan varandra då vi typ aldrig är det. Kanske någon dag men inte typ 3-4 veckor. <3 Men Patrik, du ska veta att jag tänker på dig hela tiden.

Hejsvej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0