Helgen som varit

Nu har en hel helg passerat, det har varit valborg dessutom.
Valborg började med mösspåtagning och sedan bar vi oss i Bv3 vidare till Tre Kronor. Det var trevligt måste jag säga, men själva lunchen var rätt värdelös måste jag säga. Det togs massvis med bilder men ingen har orkat lägga upp en enda ännu. Lata Bv3, som vanligt! Men jag lovar att bjuda på några så fort de har kommit upp!

På kvällen så åkte jag och min älskling till hans vän Flygarn (dennis), satt där ett tag tills vi drog vidare till Gröna Lund, och sedan vidare till Tegel för att sedan ta oss hem, något utmattade efter lite för mycket dricka och annat.

På lördagen mådde man inte direkt som en prins, men det gick att ta sig upp för att orka jobba 11-17 den dagen. :) Bästa Madde ville byta tid med mig då jag egentligen skulle jobba 16-23 (=skit tid) Fick alltså ha myskväll med min älskling, woho. Vi lagade jäättegod mat och mös framför tvn med nya Wallander|Arvet, det kan inte bli bättre!

Sedan var det en söndag också, den spenderades till stor del på skansen med min lillasyster som fotade och patrik såklart! Det var mysigt, det är inte varje dag man kör en spontantripp till skansen bara sådär. På kvällen blev jag inringd av jobbet så jag jobbade en liten stund över rushen och sedan fick jag åka hem till patrik igen, Mys.

Bjuder på en bild som min syster tog på skansen. Söta apor va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0