Panik!

Jag bara superälskar mornar då du vaknar upp i panik av att du tror du försovit dig. När du fumlat klart och tillslut fått upp ögonen tillräckligt så du både hunnit vänt dig mot klockan och lyckats se den och inser att nej. Du har inte försovit dig, du har praktiskt taget vaknat innan klockan. Smått bitter vänder man sig ner i sin koma igen och inser, jag har panik i kroppen och jag kan inte somna om även om jag vet att klockan är ställd. Och lycklig som aldrig förr kliver man upp ur sängen, eller? Nej inte alls nej.



Nu har någon timme gått sedan jag klev upp och jag börjar piggna till och bli lite mer glad. Skulle behöva äta men jag tror jag åker till jobbet snart för en fralla att mätta min mage med.

Äsch, nu är det dags för sminkstudion att sätta upp sina mekaniska armar så jag blir anständig tillslut.. Sedan jobbet!

Och juste, ikväll är det myskväll med mitt hjärtaaa!!! Längtar!
Hejsvej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0