blablabla, allmänt shiat talk

Hajjhajj!

Idag kom jag och Patrik hem från Lidköping. Borta bra men hemma bäst, enligt mig i alla fall. Har haft en jättehärlig påskhelg där nere men samtidigt är det skönt att vara tillbaka till reality. (Jag vet att inte patrik håller med mig)

Det gick rätt snabbt hem, vilket var skönt eftersom när man är påväg hem vill man bara hem. Någon som känner igen sig i det?
Väl hemma igen träffade jag min käre vän Michaela, vi gick en lång promenad på 1 & en halv timme och pratade om allt möjligt. Bra grej liksom! :)


(klicka på bilderna för större storlekar, från mobilkamera)

Nu har jag precis kollat på bigbrother men är något upprörd då häxan är kvar, rodney åkt ut och sista 10 minutrarna försvann för datorn hackade upp sig. Jaja, inget att göra åt. Är ju inte hela världen, ellleeeeer ?? :P (Får väl kolla på de sista 10 minutrarna imorgon om jag får abstinens, hahaha)


Nu ska jag ringa till min älskling, om han fortfarande är vaken. Sedan ska jag soooovaaaa. Imorgon ska jag träffa mina bästaste pluggtjejer. Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0