Valborg

Hej och Hallå!

Idag vaknade jag upp med älskling, han och hans mamma skulle åka och handla så då stannade jag hemma framför tvn. Skön morgon helt enkelt. Sedan skjutsade jag Patrik till hans kompis, och där ska han vara kvällen ut skulle jag tro. Jag fortsatte min färd hemåt igen och precis när jag kom hem så skulle mamma och pappa på shoppingrunda. Det blev en visit på elon i rotebro, mekonomen i häggvik samt stinsens köpcentrum. Där blev det lunch och fika, mums!
Hittade ett par skor som jag ska fundera på ett tag... :p Jag gillade dem, någon annan som vill tycka? Skriv!


Nu är jag hemma igen, ikväll blir det god mat och gott folk. Förhoppningsvis blir det bra väder så brasan kan brinna ordentligt! :)
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga. Köp dom så kan jag låna dom. :-)

Kram fr mamma

2011-05-01 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0