En regnig måndag

Hej och Hallå.
Här sitter jag, i soffan. Har pluggat mest hela dagen förutom den korta stunden jag var nere vid skolan och fixade mitt kort plus en sväng förbi jysk där jag köpte två filtar till balkongen. Vi går ju mot kallare tider och de hade extrapris. Great för en fattig student!
lite smygreklam för jysk, javet. haha.

Nu funderar jag på att gå ut i köket och börja laga middagen eller om jag ska gå till ica för de hade extrapris på lasangette. Hm.. Jag bör nog göra både och eftersom ica ligger 100 m härifrån typ. Haha.
Efter maten (beroende på hur mörkt det hunnit bli) ska jag nog ta mig ut på en liten promenix, behöver det efter att pluggande sen är det bra för den såkallade matkåman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0