smarty and uggly

Hej och Hallå. :)
Idag har jag jobbat och varit inne i stan med mamma och pappa. Vi började vår stadstripp med att inhandla "smarty" och "uggly" på designtorget. Haha, kom på egna namn. Rätt dåliga men ändå.


här har ni dem, smarty (35kr styck) och uggly (65 kr styck)
funktion för smarty är en disktrasehängare eller hängare för kökshandukar eller annat och den har självhäftande tejp bakom så man behöver inte spika eller något. vilket passar mig perfekt då jag inte kan spika där jag vill att de ska hänga. och funktionen för uggly är en vinkork rent ut sagt. när man dragit ut korken men inte druckit upp allt. köpte en rosa såklart, matchar köket! :)

Senare blev det middag på T.G.I Friday´s! Supergod mat, och vi hade grym utsikt över prideområdet på kungsan. Man kunde sitta och kolla på allt roligt folk som spexat lite extra för dagen. Suverän kväll, men imorgon blire jobb igen.



Yeye, godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0