3:de advent

Nu är jag återigen ensam efter en jättemysig helg med mamma. Vi har hunnit med en massa, jag har spelat match. Vi har bakat, shoppat, haft myskvällar i soffan och ja bara varit. :) Grymt bra helg!
Fick även en ny julduk av mammsen idag, nu har vi verkligen piffat upp mitt "ojuliga" kök till att faktiskt bli lite juligt. Svårt att få rosa till jul, men jag tycker vi lyckades riktigt bra!
Tack mami för en jättebra helg. <3

Nu ska jag laga mat, sedan slappa i soffan resten av kvällen. Såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yammi yammi,and

it looks so nice in your place -you almost want to move in!!

Can't wait to see it this summer.

Have a nice end of the year at school now,

grannies

2011-12-12 @ 04:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0