Lördag - sovmorgon + middag hos mami

Ja, idag blev det sovmorgon. Så skönt!!!
Åkte sen hem till Patriks mamma för att hämta en mobilladdare och prata med henne om julklapp till Patrik. Hon parkerade sin bil samtidigt som min, och då ser jag att hon varit och köpt julklappar och köpt exakt det jag tänkte köpa. Herregud vilken dålig timing kände jag. Jaja, jag får hitta på något nytt helt enkelt. :)
Sen gick dagen fort som tusan, på kvällen skulle vi hem till Mamma och Pappa, fast det var bara mamma hemma. Hon bjöd på kött och rotfruktsgratäng <3 min favvo!! Resten av den kvällen satt jag och försökte ladda ner en skiva, satt säkert 4 timmar. Det gick bara sämre och sämre. Sen kom pappa hem och löste allt. Så att så social var jag den kvällen.
(bild hittad på google)

Men tack för maten mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0