Torsdag 15 December

Helloj igen.
Nu är det torsdag kväll och dagen går mot sitt slut. Jag är trött och det ser min pojkvän här brevid också ut att vara. :)
Som tidigare nämnt har jag varit och tagit prover, gick förbi "faster" Charlotte och hälsade på hennes jobb. Efter det tog jag bilen till farmor och farfar där jag fick lunch, supergott var det! Bacon och äggmacka + sallad till <3 Det är en ny favoritlunch tror jag! Tack farmor <3 Sen fick jag även lite fika, smarrigt!
Efter jag varit där, lite för länge än tänkt. Men det gjorde inte mig något så åkte jag hem för att träffa michaela. Upptäckte dock att min telefon har dött, så jag var tvungen att ta mig iväg till elgiganten för att se om de kunde fixa den. De gjorde ingenting utan sa att jag skulle göra en systemåterställning på telefonen. Så, det får jag göra söndag kväll när jag är hemma igen. Har glömt sladden hemma i Västerås. :/ Ibland är det väldigt jobbigt med flera hem samtidigt. Man får inte med sig allt nödvändigt hela tiden, menmen. Jag klarar mig nog. :)
Efterdet så blev det myspys med michaela, pratade lite om allt möjligt som vanligt med tjejer och sen blev klockan så mycket att jag var tvungen att åka för att jag och Patrik skulle få någon mat idag.
Ciaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0