Lördag - Sjukis

Jahaja, så åkte man dit. Mamma och syster har influensan och självklart rök man med in i sjukstugan. Synd. Har inte riiktigt tid med detta, måste till skolan på måndag igen så jag får se till att friska på mig snabbt. Annars får jag plåga mig dit i alla fall.

Dagen började med hockeyskolan, jag var bara vid sidan av idag och patrik fick köra själv. Då jag inte ville spendera sådär jättemycket tid i ishallen...
Sedan körde jag hem honom, hem igen för att börja plugga. Har inte kommit långt men ändå känner jag mig klar. Hm.. Vi ska skriva 3-4 A4. De menar inte 3-4 stycken, eller om möjligt rader??! :p

Sedan blev det lite melodifestivalen klockan 8. Nu sitter jag här igen och försöker få något gjort. Men med såhär mycket snor i näsan är det inte lätt... :/

Får försöka plugga lite mer imorgon också, måste dock in till stan för att köpa ännu en bok. Herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0