Hallåå i stugan, godmorgon alla glada midsommarfirare!

Idag är det alltså midsommardagen, mest bakisdagen för de flesta. Men inte för mig, även om det känns så. JAg skulle bara hämta mamma och pappa men blev kvar och på tok för länge.... :/ Nu är jag trött som ett as och vill egentligen bara krypa ned i min nybäddade säng igen och stanna där i 3 dygn, kanske ?!
Men nej, idag jobbar jag dag och ska på någon ny runda som jag inte känner till. Men det ska nog gå bra! :)


En bild från kanske 2008´s midsommar. Detta var under stövelkastningen och det finns flera härliga skrattbilder. Det var en midsommar värd att minnas. Vi skratta så vi föll ihop på marken, därför ligger jag på gräset.. Haha!
Haj och svaJ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0