Har ju lovat...

... att berätta vad jag gjort!
först - klassfest i västerås
näst - överraskningsmiddag för mamma
sen - mormor och morfar är här!
vad berättar bäst än bilder ? och lite text såklart!
Klassträffen!

Mammas middag


förrätten - avokado fylld med löjromsröra typ, och lite dekoration ovanpå
varmrätt, grillspett och sommarpotatissallad
efterrätt - mandelmassebotten med choklad, grädde och färska bär!
riktigt lyckad middag förutom att mamma hade vetat om det hela tiden, menmen.. kul ide, kan rekommenderas om du har idetorka på presenter!

sen är det ju så att mormor och morfar kom hit den 16 maj, har snart varit här i en vecka. har fått 2 nya converse!!!!! YAY! :D tacktacktack!
har inga bilder på dem i denna dator, men.. kul att dem är här! :)

Nu ska jag åka och hämta min halsduk hos tove sen direkt till mammas jobbs modeshow på täbyparkhotell. Ikväll blire födelsedagsfest för min kära vän josephine. YAY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0