111011 - Torsdag

Vad jag gjorde hela förmiddagen var inte så svårt att gissa, jag tvättade. Sedan dess har jag degat i soffan. Har känt mig så seg idag, helt sjukt. Har inte ens orkat röra mig till toan knappt. Har i alla fall lagat mat och diskat. Har lite kvällsdisk kvar men det tar jag nog när jag kommer hem igen efter praktiken imorgon.
Eller ja, jag har ju orkat städa lite, så nu ser det lika pedantiskt ut som på bilden ovan
Mina vänner här i Västerås anklagar mig för att vara pedantisk, det trodde ni aldrig ni skulle höra om mig va? Haha. Inte jag heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: Papi

Får nog göra ett oannonserat besök och se om det verkligen är sådan ordning som du säger :-)



Nejdå Jag tror nog du har ordning...



//Paps

2011-11-11 @ 17:23:15
Postat av: Em

Haha, det är faktiskt ordning väldigt ofta! ;) Ibland kan det se lite kaosigt ut men det är bara tillfälligt. :)

2011-11-11 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0