Är så hungrig...

Så jag tror jag skulle kunna slinka ner en och annan fiskbit idag, förstår ni hur hungrig jag är då?




Hemma från praktiken igen, en lång men rolig dag även idag. Idag fick jag ändå sluta lite tidigare, skönt! Vissa stunder är det mycket läsning i journaler och sådant och då får jag väldigt mycket tid över så då går tiden väldigt långsamt. Men jag strosar efter som en svans och tittar runt, idag fick jag prova ta p-glucos på min handledare, det är egentligen ingenting jag ska kunna denna termin men ja. Hon tyckte det kunde vara kul att jag fick prova. :) P-glucos är förresten ett blodprov i form av ett stick i fingret för att mäta sockerhalten i blodet. Används för det mesta till diabetiker. :) Så nu vet ni det om ni inte redan visste.

Tjingeling på er! :) Ikväll är det fredagsmys med mig själv i soffan. Kanske hörs vi här senare, kanske inte. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men då är det ju bara att öppna frysen och värma något smaskigt som du tillagat tidigare.

Kan tänka mig att det blir lite lugnt på jobbet ibland. Det är inte kul. Men du kanske kan plugga lite då. Det är nog lugnast på helgerna dock, Det händer inte så mycket på sjukhus då.

Ha en skön hemma kväll i soffan. Glöm inte titta på Så mycket bättre- Bästa programmet just nu. Kramar fr mamma

2011-11-12 @ 17:03:19
Postat av: Em

Men jag ville ha "vanlig" mat.. :P haha, allt är ordnat! :)

Ja, jag får faktiskt gå iväg typ ner till biblioteket eller ett rum för att plugga. Det är snällt!

Ja, jag somnade bara när jag låg ner så nu har jag satt mig upp, kollar på det. Timbuktu <3

2011-11-12 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0