Dagens inköp

En present till mig.....
En "dagbok" där jag ska skriva tankar och reflektioner om min praktiktid, kan vara kul att få läsa om det sen när man blir äldre och jobbat ett tag. Även efter bara ett år för att se om man redan då börjat tänka annorlunda! Tyckte texten passade perfekt!
En dammvippa, haha jag har faktiskt saknat en då jag älskade alla gamlingar när jag jobbade på hemtjänsten som hade en dammvippa. Mamma tycker det är äckligt men jag tycker det är sjukt praktiskt och fort går det! :D
Juste, detta fick vi idag också på kursintroduktionen för praktiken! Känns så sjukt att jag börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin dagbok. Ja kom ihåg att skriva lite, det är nog jättekul att ha sen.

Dammvippa, hum..

Man vispar ju bara runt dammet som ramlar det ner någon annanstans. Har du tänkt på det?

Kram

2011-11-07 @ 19:43:14
Postat av: Em

Då dammsuger man upp det, dammvippor är annars till för att det ska fastna inuti. Sen får man slå ut dammet på balkongen eller något. :)

2011-11-07 @ 19:55:07
Postat av: Anonym

One step at a time, Emmie. You learn about household chores and taking care of not so lucky people at the hospital. Can't wait to hear what your comments will be after tomorrow.

Nice that you have friends staying over. Is it enough room for them to sleep in your one room apartment?

Nice colors on your hockey jerseys-it's AIK

isn't it? hi hi



Kram fran grannies

2011-11-07 @ 20:34:37
Postat av: Em

Men fy mormor, man får inte svära.... Det är samma färger som piiiip. Ja det stämmer men vi är mycket snyggare! ;) Jadå, de får plats. Har en luftmadrass och en skön soffa plus min säng så det ordnar sig. :)

Imorgon ska jag bara dit på en introduktion imorgon, så det blir inte allt för mycket imorgon.

2011-11-07 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0