Dagens "lilla" projekt

Ja, som ni ser har jag lagat mat så det står härliga till. Detta har resulterat till att hela lägenheten luktar gammalt kök. Fy! Jaja, smällar man får ta. Baka lyckades jag också hinna med. Jag gjorde lasangette, tacopaj och hawaiikassler.. Typ kasslergryta med ananas paprika och curry. Hoppas den är god! Jag tänkte dock inte på att en sockerkaksform kunde läcka när såsen började rinna ut. Haha. Tycker i alla fall att jag varit duktig, imorgon ska jag se om det finns någon tvättstuge-tid till mig på torsdag, well needed i alla fall!!!
Och imorgon är det praktik på riktigt, :) Idag var jag bara där och fixade lite papper och fick en rundvandring.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat,,,



Kram Paps

2011-11-08 @ 23:15:09
Postat av: Mamma

Mums vad mycket gott du gjort!

Ett bra tips är att stoppa bakplåtspapper i formen, så läcker den inte så lätt. Ett husmorstips. :-)

Ha det så kul på praktiken i morgon.

Ta det lugnt och vila lite också.

Glöm inte börja plugga också.

Kramar från mamma

2011-11-09 @ 00:38:25
Postat av: Anonym

I am SO impressed with your cooking skills

You must have gotten a lot of inspiration from your mom. Good variety on the food too. Except,I can't see any fish in the pictures. You need some Omega3 too

I like to make a simple fish soup with onions, salmon and buljong and spices. Very easy and fast.



Hope you will enjoy tomorrow, we wait to hear from you,

grannies

2011-11-09 @ 01:53:42
Postat av: Em

Smart, det tänkte jag inte på! :) Tänkte dock inte på att det skulle börja rinna överhuvud taget men ändå.. :p Nejdå, det ska jag inte. Måste bara vila lite idag känner jag. Är helt slut. Haha!

Haha, tack mormor. Hm, ja lite sen tycker jag det är roligt att laga mat. Jag tycker inte om fisk så det kommer inte stå på min meny....

Det var jätteroligt idag men jobbigt också såklart, ska skriva ett inlägg senare. Nu måste jag vila!

2011-11-09 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0