Måndag 31/10

Sista Oktober, nu går vi verkligen in i vintermånaderna med stormfart. Herregud!
Idag var jag trött, men mådde ganska dåligt på morgonen så fick inte somna om för min mage. Jaja, fick väl hålla mig vaken ändå!
Gick inte upp ur sängen påriktigt förrän vid 10 ungefär, då var det dags att börja vakna och göra sig iordning och packa ihop alla saker för att ta sig till Västerås igen. Det är ett himla åkande fram och tillbaka just nu känner jag. Men det får det vara värt! :)
Sen väl i Västerås fixade jag med tentan som jag fortfarande inte fått godkänt på. Pust.. Orkar inte med den just nu egentligen känner jag.
Efter det pluggade jag som en tok för att hinna med en middag med två fina vänner, Clara och Blomman <3 Tack för det bruds! :)
Tog de snyggaste bilderna jag kunde hitta! ;) Haha! Bra är dem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0