Måndag, igen!

Helloj.
I´m back in Västerås igen. Haha.
Igår byggde vi även ihop Patriks nya soffa. Se så fint det blev!
Den fick precis plats emellan hyllorna, det var tur det.. :p Haha. Millimeterräknat, typ. ;)

Idag har jag bara åkt till Västerås, och suttit här och pluggat. Letat efter däck men det har pappa redan fixat. Han (eller vi) har insett att även mina vinterdäck är på dödsvägen. Haha, de var helt uttorkade och knappt en dubb kvar. Så snäll som papi var så köpte han nya till mig idag! :) Wihi! Så jag kanske överlever även denna vinter. Och det är ju bra?!
Senare ska jag äta middag med några vänner nere i stan, tror jag ?! Haha. Sen blire tillbaka till plugget och imorgon är det praktik igen. Ska bli kul även om det varit så skönt att vara ledig!! :D Skönt att komma hem och träffa patrik och familjen igen.
Och juste.. ska visa det fina vädret som mittsverige bjuder på...
Haha.
Ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nu är det ju så att han tvingat mig att betala minst hälften på däcken. Så jag är också lite snäll. Självklart vill vi att du ska åka så säkert som möjligt mellan Västerås och Vallentuna.

Blev jättefint hos Patrik med nya soffan och kuddar och allt. Kramar

2011-11-21 @ 19:59:34
Postat av: Em

Ja, förlåt. Jag visste faktiskt inte det! ;) Haha. Men tack mami! :)

Ja, det blev det faktiskt!! :)

2011-11-21 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0