Praktikvecka 3

Herregud, jag har startat min 3:de vecka på praktiken, det går för fort.. Känns inte som jag hinner med någonting. Fast jag gör jättemycket. Värsta av allt är väl att det är mindre än 2 veckor kvar till omprovet i anatomi, känns inte alls bra. Men jag ska göra allt jag kan för att fixa det!!! Jag vägrar sitta där sista gången, VÄGRAR!
Tänkte förresten visa det fina landstingshuset som jag cyklar förbi varje dag, ser ut som ett litet slott! :)
Upptäckte nu att detta är en väldigt redigerad bild, såg att Daniel som tagit denna bild har många fina bilder på Västerås så om ni vill gå in och titta så gör ni det här!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att höra att du gett dig sjutton på att fixa anatomin. Kämpa på. Du klarar det.

Fint hus.

Kramar fr mamma

2011-11-22 @ 22:50:37
Postat av: Daniel

Hejsan,



Tack för att du uppmärksammade min fotoblogg. :)



Bilden är tagen med något som kallas HDR tecknik, flera exponeringar som man sedan redigerar samman för att helst försöka efterlikna det som våra ögon ser.

Visst, det stack upp en skylt mitt framför mig och skymde delar av dörren... ;)

2011-11-22 @ 22:53:33
URL: http://daniellillman.wordpress.com/
Postat av: emelie

Jag hoppas verkligen det. Vill inte sitta där sista gången och inte kunna någonting. Usch , vill inte!!!

2011-11-22 @ 23:27:48
Postat av: Mamma

Du fixar det älskling!! Kramar

2011-11-23 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0