tråksegbajsdag.

idag har varit en riktigt tråkig dag.
jag har varit trött, förmodligen efter helgens arbete. försov mig, vaknade 12. min jag hade tvättid som slutade klockan 13. det skulle jag aldrig hunnit. en timme för både tvätt och tork, nejnej. så det gav jag upp.
låg kvar i sängen, tittade på tv. segade. gick och köpte lite saker som jag behövde för middag idag och imorgon.
idag blev det pannkakor i ett försök att pigga upp, noope det gick inte. åt 3 st, och det är inte normalt beteende för att vara mig.
kvällen har bestått av plugg, inte så kul men ändå. måste göras! imorgon är det seminarium i skolan på förmiddag, sen ska jag praktisera hela kvällen. det längtar jag efter!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ha, ska du både till skolan och praktisera idag. det fattade jag inte.

Ha en bra dag. Vi hoppas båda på en bättre dag idag än igår, tror jag. Det här höstmörkret kan knäcka vem som helst. Många kramar

2011-11-15 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0