Fix och trix måndag


Hello my dears!
Idag har jag haft en slapp förmiddag, gjorde ingenting förrän jag kände vid 11 att hunden förmodligen ville gå ut. :p Så det var det dagen började med. Efter lite frukost så hämtade Clara upp mig. För det var dags att göra lite nytta, vi skulle fixa en skohylla till omklädningsrummet. Så vi var på Rusta 3 gånger, Ö&B, IKEA, m.m. Runt hela Västerås i princip. Haha, tillslut blev det en på Rusta, med en mellan landning med lunch på IKEA. Smask!
Senare hämtade vi upp Blomman som hade varit i skolan, hon var med och köpte och byggde ihop. De är de två som ni ser på bilden, tyvärr suddig för någonting har hänt med min mobilkamera.. När den var ihopbyggd tog vi Wilma och skohyllan med oss till ishallen för lite gym och promenad. :)
Nu är jag äntligen hemma igen, däckad i soffan.. Ska ta mig ut med Wilma för en sista promenad om en stund. Sen är det mer däckning, kanske lite tända ljus och te. Det låter väl bra ?
Imorgon är det skola igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktiga ni varit!! Ha det så bra. Du var värd en dag ledigt och bara slappa tycker jag. Men i morgon är det dags att börja plugga igen. Glöm inte besiktiga bilen. Kram. Hälsa Wilma.

2011-10-24 @ 22:18:46
Postat av: Anonym

Are all these your shoes? My goodness, you don't need any more in a long time!

You seem to be busy nowadays - it's great you have Wilma there to get out for a walk once in a while.

If your mommie don't find the alarm, I will see if I can find anything useful here for you.

(no such thing as "dears" in the English language.)

It will be:Dear friends,



Love to you from

grannies

2011-10-24 @ 22:50:25
Postat av: Em

Nej mormor, alla de skorna är inte mina. Haha! Fast jag har ju många fler än det där. Haha. Det där är enbart converse, förutom ett par. De 4 längst ned är mina converse, de andra 2 är clara och blommans. :)

jaja, jag kör lite svengelska! ;)



Jo, jag har överfallslarmet, det ligger dock i min bil och skräpar tror jag. Haha. Får hämta det någon gång. Går dock inte så långt på kvällarna och det är rätt lugnt här. Idag gick jag en lite tidigare kvällspromenad tillsammans med alla andra hundägare, det kändes skönt och tryggt! :)



Jajjemen mamsen, imorgon blir det plugg igen. Ser faktiskt lite fram emot det också! :)

2011-10-25 @ 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0