torsdag 13 oktober

Torsdag, lång tråkig dag innan fredag. Snart över, toppen!
Idag har det varit en lång skoldag, med fortplantning och näringslära på schemat. Sedan cyklade jag även förbi ICA efter skolan för att inhandla lite allt möjligt. Mest frukost/mellanmålsgrejer. Även så jag har middag 2 dagar. Skönt att det är gjort. Har bara städning kvar nu och jag tror det får bli imorgon.
Men, det jag vill komma fram till. Efter en lång och seg dag i skolan så hade jag fått detta fina brev från mina grannies. Det piggade upp en aning! :) Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skojar du!!? Torsdagar är ju bästa dagen. Bara en halvdag till att jobba, sen ligger hela helgen framför en. Ha en mysig, helg. Vi ses snart. Kram fr mamma

2011-10-13 @ 21:03:02
Postat av: Em

Men torsdagar är sega tycker jag... :p

Imorgon kväll efter träningen kommer förmodligen blomman hit för lite idol-mys med massa godis. Så det blir nog bra!

kramkram

2011-10-13 @ 21:55:24
Postat av: Anonym

Hi granddaughter,

We will try to send you some small perks to make you stay in school and do the tough homework.

You have plenty of time to succeed OR as long as your mom and dad can afford it!!

New things are posted today to you. Look out for it by late next week. Would be interesting to see how Vasteras are handling a package. Hopefully the mail man isn't putting it outside the door if you are not there?

Take care from

grannies

2011-10-13 @ 21:56:17
Postat av: Emelie

Jag tror inte att det kommer till dörren, utan att det hamnar på ICA, precis som hemma i Vallentuna. :P Så får jag hämta det.

Är supernyfiken!!



Kramkram! <3

2011-10-14 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0