Älskade älskade vän

Vad vore jag utan dig? Du har alltid funnits där för mig, trots att vi haft våra diskussioner, våra nästintill slagsmål (typ i kanoten). Ibland hatar jag dig (inte så mycket, men lite) och ibland får jag bara nog men vet du vad? Då kan jag säga det till dig för vi vet var vi har varandra och det kommer alltid vara så. Just att du alltid ställde upp för mig när alla andra svek och inte förstod. Man måste ge och ta här i livet, och jag har fått så mycket av dig. Hoppas jag har kunnat ge också, trots mycket annat.

Ingen är perfekt, absolut inte. Jag tänker inte säga någon klyscha att vi är perfekta eller att du är det heller för den delen, för ingen av oss är det. Jag tänker inte heller säga att vår vänskap är perfekt, för det är inte den heller. MEN!, vi har åtminstånde stått ut med varandra i 12 år. Det är värt lite i alla fall. Eller ? :) Jag kommer alltid finnas där för mig såsom du alltid fanns/finns för mig. Och vetu vad ? För det mesta älskar jag dig! :) Som en vän, som min bästa vän.
Michaela Dahlin, tack för att du finns! <3

Kommentarer
Postat av: michaela

OHH! Du är såå fiin kompis :,) Börjar fan gråta!! SÅ SLUTA MED SÅNTDÄR!! :O Men håller helt med! Du har alltid funnits för mig och jag för dig! Men perfekt är väl inte heller någon ;) Jag pratar för mycket, och du lyssnar inte jämt när jag pratar t.ex. ;) Men det är också lite charmigt, eller hur :) <3

Älskar dig min bästa kompis!!!!!!!!!!!!!

2011-09-15 @ 22:14:53
URL: http://michameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0