Börjar bli lite hungrig

Ja, som ni vet kommer jag inte iväg till affären förrän pappa kommit hem och fått över pengar till mig.. Men ikväll tänkte jag försöka göra köttbiffar med fetaost och oliver och coleslaw till det. Smarrigt va ? Vi får se hur det går! ;)

Juste, glömde tillägga för er som känner mig lite för väl och undrar varför i helvete (?) jag ska äta det där och inte bara en chipspåse och lite nudlar. Jo, så här är det. Från och med igår har jag börjat bli en lite nyttigare jag, försöker skippa det värsta typ sötsaker och sånt. Jag struntar i alla bantningsmetoder och sånt för jag skulle aldrig fixa det. Bättre att äta gott och varierat, i lagom mängd, träna lite och skippa det där lite allt för goda typ jämt. Det är min bantningsmetod. Vi får se om det fungerar och hur länge jag orkar! :) Håll tummarna för mig. Förövrigt tror jag det blir kyckling och nudlar imorgon så där har vi ännu en anledning till att jag inte vill äta det idag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mums! Låter som det blir en riktigt god middag i kväll. När du äntligen har fått in lite pengar på kontot. Ja, du lär dig massor varje dag av att bo ensam. Jag tycker du är jätteduktig. Bra ide att inte köra någon bantningsmetod. Det behövs inte. Utan man äter lagom mängd mat. Lite mindre med kolhydrater. Och rör lite på sig. Så enkelt är det.

Ha det så bra i veckan. Glöm inte Bauhaus i morgon. Många kramar från mamma

2011-09-13 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0