Långhelgen som varit

Torsdag: Skola på morgonen till 12, hem och städa upp och ta med mig hunden hem igen. Snabbt som fan in med hunden och alla grejer för att ta mig vidare till Södersjukhuset, Venhälsan. Superspännande studiebesök med en jättetrevlig sjuksköterska! :)
Fredag: Sov lite för länge, pluggade en stund och sen blev det fika med min bäste vän Michaela Dahlin för att sedan ta oss hem och plugga lite till. På kvällen sågs vi en snabbis igen, en liten promenix. Det var skönt även om vi var trötta som tusan. Konstigt nog eftersom jag sov så länge ?!
Lördag: MATCHDAG! Idag var det match mot järfälla, det blev vinst till oss (Västerås) med 4-1!!!! Jag gjorde sista målet, en styrning från ett backskott. Wohooo! Sjukt rolig match med sjukt bra brudar! :D På kvällen åkte jag och patrik hem till Vallentuna för att äta lite middag med min lillasyster.
Söndag: En trött dag, tog det lite lugnt och så och sen blev det middag hemma hos Patriks mormor tillsammans med henne, patriks mamma och mormorns syster. :) Supergott var det!
Måndag: Kaotisk dag, som har fått ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0