lördags - match mot linden

Tyvärr blev det inga bra actionbilder på någon av oss i laget då fotografen på läktaren inte direkt var ett proffs. Fotografen kunde knappt fånga stillbilder så det blev fokus. Hahaha. Jaja, tack älskling för att du tog lite kort i alla fall.
Innan matchen var vi på en liten shoppingrunda på hälla köpcenter, patrik köpte ett par skor och två tröjor. Jag köpte ingenting, fast jag blev sugen på ett par skor. Jag fick köpa dem om jag ville i inflyttningspresent, så vem vet. Kanske blir ett par nya skor i veckan.
Efter matchen firade vi med pizza, vi vann med 4-0, var inne på alla 4 mål gjorde 1 och 2 assist. Ganska bra ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är superduktig!! Hoppas vi får se några av dina matcher i vinter och framförallt dina mål. Vi ses nog på fredag. Kram

2011-09-18 @ 22:53:32
Postat av: tove

Skoj empi! :)

2011-09-19 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0