En regnig onsdag i april

Idag var det fortsatt skitväder och ska typ fortsätta veckan ut. Men trots det dåliga vädret så hade jag och Clara bestämt oss för att ta sig ner till gymet innan hon börja jobba och jag skulle till invägningen för att gyma. Blev ett magplass med lite rygg och rumpa inblandat. Skönt!
Tog mig hem snabbt för en dusch och sen ner till invägningen och viktväktarmötet. Ner 1 kg denna vecka, så jäklans lycklig!!!!! Trodde jag verkligen inte efter påskens läckerheter. :D
Sen åkte jag förbi hälla shoppingcenter för lite fönstershopping för att fördriva lite tid. Sen hann jag inte mer än hem å sätta mig i soffan innan Nora ringde så då åkte jag ner och hämta henne. Hon ska sova över till imorgon så vi har bara haft myskväll med film och god mat. Blev hämtmat från en thairesturang i närheten, supergott! Man får ju fira lite varje gång man går ner ett kilo. Det har jag gjort varje vecka. Jag älskar viktväktarna! Man äter bort kilon och man kan äta precis vad man vill!! Trodde aldrig jag skulle bli såhär fast, tycker till och med att mötena är roliga då jag i början tyckte det kändes jättefånigt och onödigt. Är glad att jag äntligen fått något som motiverar så mycket igen!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Fina Emelie, vad duktig du är, bra kämpat! Kram från Ylva.

2012-04-12 @ 08:37:55
Postat av: Emelie

Åh tack så mycket Ylva! :) kramkram

2012-04-12 @ 11:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0