Sunday

Helluu!

Idag vaknade vi inte allt för sent men inte supertidigt heller.. Låg och drog mig i sängen tills jag blev för hungrig för att ligga kvar. Gick upp och åkte till Patriks mamma för att äta rester från gårdagen. Hon hade nästan mer än hälften kvar!

Sedan åkte jag hem till Vallentuna för att hämta med mig Wilma som skulle med till Västerås men emellan blev det en långfika med bästevän, lite längre än vad jag tänkt mig men jag hann hem innan det blev ljust ändå, så det var det värt!

Nu sitter jag i soffan, har läst igenom några reklamtidningar jag fått under veckan och småtittar på tv. Snart är det dags för en dejt med kudden. Men först måste jag skriva ut papper inför skolan imorgon! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0