Fjärde advent

Jahaja, nu var sista advent över. Jag och Patrik hade vår lilla julklappsutdelning. Vi ska gå och se Magnus uggla ihop och sen fick jag även biljetter till "Rock of Ages" musikalen också, kommer bli superkul! :)

Har även bakat lite lussebullar innan jag skulle åka hem till Vallentuna för lite veteranhockey med pappsen. Med lånade grejer gick det sådär... Fötterna kramade och skavsår fick jag. Ändå skönt att få träna lite! Imorgon är det jul å då ska det ätas! :D

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: chris

Emelie, du maste ha russin pa lussekatterna!
Have a merry Christmas both you and Patrik.
Ta langa sovmorgon sa mycket du kan.
mormor och morfar

2012-12-24 @ 03:38:33
Postat av: Anonym

Haha nä fy! Jag pillar ändå alltid bort russina. Hade inga hemma här heller. ;)
Godjul önskar vi också <3

2012-12-24 @ 08:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0