Alla hjärtans dag!

Ja, har varit en helt vanlig dag förutom att jag överraskade Patrik med en ask choklad i hans brevlåda innan jag åkte till Västerås igen. Idag var det seminarium och på fredag är det tenta! :| usch...
Idag var jag hos kiropraktorn igen... Var inte alls bra i ryggen sa hon, fast det visste jag. Jag är beordrad styrketräning 2 ggr i veckan, Hualigen det var länge sen! :P hoppas jag blir bättre. Fick inte träna imorgon heller. Jaja, lika bra.. Behöver ändå plugga som en galning!

Nu ska jag faktiskt fortsätta med det! :) Ciaoo!

Tog bilden idag påväg hem till västerås då jag tyckte molnen gjorde sig så fina med solen! :)

 


Kommentarer
Postat av: grannies

HAPPY VALENTINES DAY !!

Don't spoil your man without getting something in return now. It would become a habit too easy otherwise. If you know what I mean...

Hope your body will feel more "in sync" soon.



Love from

grannie

2012-02-15 @ 01:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0