Härliga dag!

Hej och hallå!
Idag började jag dagen med invägning, -0,6 kg. Delmål ett, dvs 5% av min startvikt är nu borta! Skönt! :) firade med en sväng på stan, handlade bara lite nödvändiga basplagg. (jag önskar mig dock strumpor och plastpåsar men det kan vi ta om du ringer mig någon gång mormor... :P)
Väl hemma igen städade jag balkongen, sopade och torkade rent bord, stolar och fönsterbräda. Allt detta för en härlig lunch ute i solen. Nu får man väl officiellt kalla det vår, det var till och med 5 grader varmt halv 6 idag och ljust! Efter lunchen hade jag inget val, det var bara att ta fram skolböckerna och börja plugga. Sen dess har jag inte gjort annat än suttit här, förutom min lilla matlagningspaus på 20 minuter typ. :P idag blev det omelett med keso och kalkon. :) gött!
Nejni, nu ska jag packa för träning. Yähäj! :) bjuder på några härliga bilder som vanligt från min dag, dock i ett annat inlägg antigen idag eller imorgon. Appen strular och jag får inte in bilderna till datorn.
tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0