Måndag - läkemedelsberäkning plus kvällsbesök

Ja, då var det dags för skola igen. Läkemedelsberäkning stod på schemat. Vi har haft det förut men nu är det mycket svårare! Det är med infusioner och dropptid å sådant. Var lite trött så i slutet var det jobbigt att hänga med! Men jag ska göra massa övningsuppgifter sen tänkte jag, förhoppningsvis klarnar det då! :)

Väl hemma däckade jag i soffan, och gjorde i princip ingenting förutom lite lunch tills jag var tvungen att ännu en gång göra lite middag till mig. Det fick bli gulaschsoppa till middag. Det är så gott om man inte föräter sig på det! :)
Efter middagen fick jag förfrågan av min vän Clara om hon skulle komma så vi kunde se Sofias änglar tillsammans, plus titta på bilder från lördagen. Självklart ville jag det, så på kvällen så var hon här och vi tittade på tv, prata en massa, titta på bilder å drack te. Väldigt bra måndagskväll måste jag säga! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0