Vårsol

Idag sov jag tills det var dags att städa upp lite, dammsugning var obligatoriskt för dagen och innan passade jag på att röja upp allt annat också! :) skönt med en fräsch lägenhet!
När jag drog upp persiennerna imorse upptäckte jag att det som tidigare varit en fin park är nu en stor sjö, eller typ ett träsk. Gungorna är nere i vattnet, syns tyvärr inte på bilden. Ska tilläggas att det var snö igår innan jag gick och la mig!

Sen kom Ellinor till mig, hon har tenta imorgon så hon ska sova över här! :) vi började kvällen med en promenad. Sedan slog vi på stort å käkade på pizza hut. För att hålla på mina dagliga points tog jag en Caesar sallad, supergod! :) nu tittar vi på big brottet och hon pluggar! :)

Kram å hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, Looks like you got a waterfront condo now.

Not bad! Your pictures are beautiful with the early spring sunshine. Sorry we haven't blogged for a while but you know it's a lot of other things when traveling. Have to say you do really well with your new way of eating. Looked like it was fish yesterday on your plate but realized it was chicken when checked. One day maybe..

Are you staying in Vasteras this weekend?

Will try to call you one day and check how you are doing.

Take care from

both of us

2012-02-24 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0