Veckans första dag!

I måndags var det dags för mig att ta mig tillbaka till Västerås! Men innan jag åkte passade jag på att träffa farmor å farfar en stund. Jag fick även med mig Fia och hunden, så vi började med en promenix sen gjorde bästa farmor lunch åt oss alla. :) gott! Vi var kvar där tills jag var tvungen att köra Sofia till gillinge där hon skulle på riskutbildning inför körkortet. Idag har hon varit på halkkörningen, undra hur kul hon tyckte det var. Jag minns att det var jättekul! :D tänk, nu har jag snart haft körkort i 2 och ett halvt år. Vad fort det går!!!

Sen åkte jag till Västerås och åkte direkt ut till Erikslund för lite fönstershopping och matinhandling! :) betalade även räkningar och beställde en dekor till en vägg i vardagsrummet! Ska bli spännande! :) men nu är pengarna slut igen. Haha, nästan i alla fall! :P imorgon ska jag betala månadsavgiften för ViktVäktarna också vilket även betyder min 4de invägning. Är som vanligt nervös.. :P
Nej ni, nu ska jag plugga! :) kanske även ta mig ut på en springtur om en stund, det är sånt härligt väder!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0