Weekend!

Är så dålig på att blogga under helgerna när jag är hemma. Men igår var jag och Patrik på bio, vi såg Peter Magnussons nya film. En gång i Phuket. Den var kul, men ändå en ganska vanlig svensk film! :) sen hade vi myspys framför melodifestivalen efter att vi tryckt i oss lite onyttig mat. Kändes som att jag gick upp 5 kg! :P

Nu idag har vi inte hunnit göra så mycket, jag har varit ute på en springtur i vårsolen. Det är underbart väder hemma idag! Inte ett moln på himlen, det enda man kunde klaga på var blåsten. Fy, det var inget vidare att springa i motvind. Speciellt inte för mig som är så otränad... Men jag klarade det, 30 minuter fick det bli. Det räckte kan jag säga. Jag var fint knallröd i ansiktet när jag kom hem. Haha.

Bjuder på en snygg bild efter springturen när jag låg på hallmattan helt slut!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, seems like Patrik has to join you for the new healthful style you have been so successful getting into. Healthy food is just as good for him too.

And why not join you out jogging in the woods?

It can never be too much for a guy in his age.

Just a thought that comes to mind when reading your blog.

Love from

grannies

2012-02-26 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0